logo
Reklaminis skydelis

Žiūrim, ką turim PDF Spausdinti
(19 balsai, vidurkis 2.16 iš 5)
 
Kandidatų į Europarlamentą gausybė, jų politinis spalvingumas, siekių įvairumas tiesiog pritrenkė dar po prezidento rinkimų šoko neatsikvošėjusius rinkėjus... Į tas kuklias 12 vietelių prie ES stalo pretendavo vos ne 300 kandidatų! Ir visi gražūs, iškalbingi bei viltingi...
 
Rinkimų kampanija buvo sureguliuota taip pedantiškai, TV žurnalistų dar „apkramtyti“ taip negailestingai ir spaudoje nušviesta taip paviršutiniškai, kad didžioji dalis balsuotojų, vis tiek, ir neapsisprendę už ką balsuoti, neatėjo išvis...
 
Kyla nenumaldomai įkyrus įtarimas ar kartais tai nebuvo suplanuota ir įvykdyta specialiai? Pabandykime suskaičiuoti viščiukus ir bus aišku, kas juos užperėjo.
 
Iš 12 (100%) patekusių į Europarlamentą – 5 (42%) ne lietuviai, 5 (42%) atstovauja kairiąsias jėgas, t.y. buvę ir nepražuvę komunistai, bet dabar persikrikštyję.
 
Kaip teisingai pasielgė estai ir latviai, nesuteikę rusakalbiams pilietybės! Šiandien jie neturi problemų tiek su rinkimais, tiek ir su nusikaltėliais! O Lietuvoje – iš 20% gyvenančių nelietuvių per rinkimus tiek į valstybės, tiek į Europos parlamentą jų prasiveržia daug (dvigubai) daugiau nei proporcingai galėtų. Blogai ir su tais mūsų pilietybę turinčiais rusakalbiais, kurie išvyksta užsienin: visi jų padaryti nusikaltimai prirašomi lietuviams, nors jų tautybės kitos! Bet čia lemia pilietybė, todėl atrodome pasauliui nusikaltėliška tauta...
 
Argi netoliaregiškai buvo kažkieno tai pasielgta ir suteikta 700 000 okupantų bei sovietų kolonistų Lietuvos pilietybė? Tuo tarpu apie 1 000 000 lietuvių politinių emigrantų ligi šiolei ši teisė neatstatyta ir jie negali grįžti namo...
 
Tasai įkyrus įtarimas, atrodo, pasitvirtino? Ir akivaizdu, kad tai sovietinės internacionalinės politikos sėkmingos tąsos Lietuvoje kartūs vaisiai. Štai ką reiškia neįvykdyti desovietizacijos. 42% sovietinio socializmo atstovų siunčiame į Europarlamentą. Belieka tikėtis kitų ES valstybių atstovų daugumos įtakos, kaip kad buvo su Konstitucijos atmetimu, ryžtingai pasipriešinus Airijai...
 
Na, o kokį priešišką Lietuvai jie, tie 42% darbelį vykdys, galime tik įsivaizduoti pagal jų darbus Lietuvoje. Pavyzdžiui, Valdemar Tomaševski – iškilmingai su lenkų kariniu paradu pažymėjęs Armijos Krajovos žygius Vilnijos krašte, nebuvo netgi patrauktas baudžiamojon atsakomybėn! Nors Valstybinės komisijos buvo ištirta ir konstatuota, kad Armija Krajova vykdė lietuvių genocidą bei siekė prijungti Vilnijos kraštą prie Lenkijos!!!
 
Štai toks karinis paradas su Lenkijos generole ir lenkų karine mundiruote bei vėliavomis prajojo galopu per 4 Lietuvos rajonus, tačiau prokuratūros tebuvo įvardintas kaip sportinis – kultūrinis ir meninis pasirodymas... (!?) Kaip ir neliko lietuvių genocido, žemių prijungimo ir išlikusiųjų gyvų nuo Krajovos genocido šiandieninio išgąsčio ir infarkto? O ką jau bekalbėti apie lietuviškų mokyklų uždarymus ir pavardžių rašymą lenkiškomis raidėmis?
 
Tai skinai labai pavojingi Lietuvai, o ne Armijos Krajovos gerbėjai... Štai ką reiškia teisiškai ir politiškai neįvertinti Želigovskio akcijos, kaip kad buvo padaryta su Ribentropo – Molotovo paktu! Juk nugalėtojas visada teisus... Ir tik viešumas padėjo Lietuvai atstatyti istorinę teisybę su Stalino slaptais protokolais. Tik viešumas gali ir turi būti garantu santykiuose su Lenkija. Šiuo metu, neišviešinus Želigovskio akcijos teisinių ir politinių kėslų, liekame lyg ir dviprasmiškoje padėtyje, kuo akyplėšiškai naudojasi kaimynai. Todėl net aukšti Lenkijos pareigūnai kalba, kad Vilnius – jų!!! Argi nesulaiksime Kosovo likimo?
 
Įtarimas aštrėja ir nelaimės nuojauta stiprėja.
Dar keistesnėje situacijoje Viktor Uspaskich – nenudesovietizuotų teisėsaugininkų taip ir „nesuspėtas“ neteisti, jis ramiai su europarlamentaro neliečiamybe ir 20 000 alga 5 metus atviešės Briuselyje. O čia - tuo tarpu sueis senaties terminas ir jis, kaip ir D. Grybauskaitė, galės sėkmingai balotiruotis į Lietuvos prezidentus...
 
Argi nepasitvirtina įtarimas, kad išeidami okupantai, pasiliko Lietuvoje? Ir pasiliko šiltai priglobti tų pačių buvusių ir nepražuvusių koloborantų komunistų. Štai ką reiškia ir ateity reikš neįvykdyta desovietizacija. Ir jokios liustracijos šio nepriklausomai valstybei būtino akto nepakeis. Argi šis atvejis nepatvirtina įtarimo realumo?
 
42% ne Lietuvai naudingų europarlamentarų – vis tiek dar mažuma. Kas gi sudaro likusius 58% išrinktųjų?  5 (42%) europarlamentarai atvirai gina mažumas. Ir ne bet kokias, o per amžių amžius iškrypėliais laikomus homoseksualus ir Dievo išrinktąją tautą!!!

Antai, homoseksualų krikštamočia laikytina Vilija Blinkevičiūtė, taip įsijautė į gėjų globėjos vaidmenį, kad užmiršo kitas mažumas: vaikus, moteris ir invalidus bei visą širdį ir mūsų mokesčių mokėtojų pinigus tėkštelėjo linksmiems ir ištvirkusiems (gėjams)! Davė ir nemažai davė (ES išskirtus 14 mlj.) ir dar antrą tiek pridėjo iš mūsų, mokesčių mokėtojų kišenių neatsiklaususi leidimo. Na, kaip nebūti linksmiems su tieka milijonų? Ir visai nesvarbu, kad skurdžių vaikų nemokamam maitinimui trūksta, kad gulinčių invalidų priežiūrai nėra pinigų, kad negražintos pensininkų nacionalizuotos pensijos... Už tai 25 aktyvios gėjų asabos tapo milijonierėmis! Dar viena pikantiška grupelė prie prichvatizatoriško elito prisidėjo...
 
Šalia Blinkevičiūtės petys į petį eina Europarlamento senbuvis, 1 kadenciją „atpakūtavojęs“ J. V. Paleckis, jau turintis praktikos europiniame balsavime už gėjus...
 
Lietuva dar atsimena mūsų Seimo balsavimą už tradicinės ( katalikiškos) šeimos koncepciją, kai nepatenkinti sprendimu 36 liberalai apskundė tradicinį variantą Konstituciniam Teismui! Tai va, į Europarlamentą išrinktas liberalų sąjūdžio sąrašo 1 atstovas – Leonidas Donskis.
 
Tas pats L. Donskis, kuris jau senokai per TV be pykčio, bet metodiškai žemina lietuvių tautą, juodina jos garbingiausius žmones, bet į Izraelį nevažiuoja ir ten savo politinių siekių neįgyvendina bei savo Tėvynės nekuria, neremia ir jos naudai nedirba.
 
O gal atvirkščiai? Gal jis vykdo Ben Gurijono užduotą misiją ir tyčia eskaluoja, provokuoja ar imituoja antisemitizmą netgi tokioje draugiškoje, 600 metų globojusioje žydus ir gelbėjusioje juos nuo fašistų valstybėje kaip Lietuva?
 
Šiuo atveju įtarimą patvirtino Izraelio išpuolis prieš Lietuvos partizanus, bet kukliai nutylint Lietuvos prokuratūros pateiktą Izraeliui virš 70 – ties kagėbistų sąrašą su Nachmanu Dušanskiu priešaky, vykdžiusiu lietuvių tautos genocidą, o dabar ramiai gyvenančių Izraelyje. Ir nutylint ne tik sąrašą, bet ir įvykdyto genocido moralinę ir materialinę žalą. Tuo tarpu Izraelio atstovai po skandalingo mūsų partizanų apjuodinimo jau Lietuvoje ir reikalauja žydų turto kompensacijų bei natūros!!!
 
Ir reikalauja iš valstybės, kuri pati pergyveno 3 okupacijas (sovietų – fašistų – sovietų), kad ji padengtų okupantų padarytą žalą!!! Kur dar pasaulyje tai matyta? Bet buvę ir nepražuvę – žada Izraeliui įvykdyti jų reikalavimus, vietoj to, kad paskelbtų notą prieš Izraelio išpuolį, apjuodinant mūsų partizanus. Vietoj to, kad paskelbtų Pasauliui Gurevičiaus surinktus ir publikuotus dešimttūkstantinius žydų gelbėtojų sąrašus! Vietoj to, kad tikėtųsi pagarbos, paramos ir palaikymo iš tautos, kurią globojo visus 600 metų, kai visas pasaulis juos persekiojo, engė ir diskriminavo.
 
Tai va, tokios nedėkingos mažumos (Dievo išrinktos tautos) gynėjas dabar Briuselyje atstovaus Lietuvą! Ar įsivaizduojate, kokius žydšaudžiavimo įrodymus jis ten pateiks ir kokius juodus gandus apie Lietuvą skleis? Juo labiau, kad šalia bus bei prie jo prisidės ne vien „šunaujos, kirmėlyno ar burokų“ epitetais...
 
Ir vėl nusmelkia aštrus įtarimas, kad šio kaltinimo pradžių pradžia buvo 1992 metais, kai mūsų himną išdarkė kažkoks JAV muziejus. Ir niekas - nei Seimas, nei diplomatai, nei užsienio reikalų ministras A. Saudargas - notos šiuo atveju nepateikė!!! O šiandien jis jau europarlamentaras! Gal tikitės, kad jis gins Lietuvą nuo L. Donksio ar Izraelio pramanų? Kaip negynė nepriklausomybės atkūrimo dienomis, taip negins ir šiandien.
 
Tai kas gi dar lieka iš 12 išrinktųjų? Ogi „Tvarkos ir teisingumo“ partijos 2 atstovai – R. Paksas ir J. Imbrasas. Abu vėtyti ir po teismus mėtyti, abu pergyvenę ir nepasitikėjimus, ir postų praradimus... Bet, sakoma, kad už vieną muštą dešimt nemuštų duoda? Taigi, abu nepraradę vilties ir ryžto ką nors padaryti gero Lietuvai, visgi balotiravosi ir laimėjo! Šeštadalis šalies rinkėjų nubalsavo už juodu. Šeštadalis rinkėjų tikisi, kad jiedu nerems Sodomos ir Gomoros įtvirtinimo Lietuvoje bei Europoje, kad gins Tėvynę nuo šmeižtų ir dirbs jos labui.
 
Dr. Rūta Gajauskaitė, kriminologė
 
Kalba netaisyta. Redakcija neatsako už rubrikos "Rėžk iš peties" straipsnių turinį.
 

Komentarai
Pridėti naują Paieška
+/-
Komentuoti
Vardas:
El.paštas:
 
Tema:
 
Muntas   |2009-06-15 09:58:09
Tada aš pridedu dar vieną komentarą ir sakau:
- Nepavydėkime žmogui darbo, lai dirba , kad sugeba.
Jei Jonas nesupyks labai, atskleisiu paslaptį?
B. J. daug metų dirbo literatūrinėse
svetainėse kūrinių vertintoju, moderatoriumi ir tebedirba...
Va jam korespondento vieta "Drauge"
kaip padabinta.Napraraskite gabaus žmogaus, jei jums tikrai reikia korespondento???
JOnas Bartkus   |2009-06-15 01:36:27
Na tuomet "Drauge" apgyvendinsi, "Pakso ruporą" :)
va   |2009-06-15 01:27:04
Nenuostabu, jei šis kūrinys ir laimės, nes bus daugiausiai komentarų:D berods ir toks kriterijus buvo
Jonas Bartkus   |2009-06-15 01:04:10
Tik todėl, kad šis konkursas yra palaida bala, kad visiškai neaišku kokiais kriterijais rementis turėtume vertinti kūrinius, todėl kad į jį niekas nežiūri rimtai, kad net nepaaiškinta kaip
vertinti ir pritariu
MUnto nuomonei, kad jis tapo tik vieta pabendravimui ir agitacijai, ką parodė šis, po kuriuo dabar rašome komentarus kūrinys.JUk remiantis Autorės logika tuoj pat turėtume
skelbti karą lenkams ir žydamas :)
kitas   |2009-06-14 20:40:48
Jus tenkina toks žemas lygis? Manyčiau čia ir yra didžiausia problema. Konkursas kaip palaida bala, dėl to niekas rimtai į jį ir nežiūri.
JOnas Bartkus  - Žiūrim ką turim   |2009-06-14 18:58:59
Visiškai pritariu Muntui. Mane taip pat tenkina situacija, kad nebūtų skirstomos tos vietos.O ir keista būtų jei skitytojai rinktų korespondentą, o tas pasirodytų ne tik, kad ne žurnalistas,
bet ir bemokslis. Bravo MUntai. Spaudžiu dešinę.
Muntas   |2009-06-14 18:09:34
Ko čia nesuprasti? Kūriniai žemo meninio lygio, nenori skaitytojai balsuoti ir visiems aišku, kad pirmos vietos - neskirs. Gal nebus ir antros?
Mane tai tenkina, nes iš karto parašiau, kad
nepretenduoju į prizines vietas, o tik noriu - pabendrauti.
Kitiems gal kitaip atrodo, bet savo nuomonę išsakyti, niekas nedraudžia.
Darkon  - apie darba ir konkursa   |2009-06-14 08:10:17
as tai girdejau,kad ten ji ( ta Zana D'ark) pasamdyta,kad tas laikrastis visai nesusibankrotytu. tai rasineja visokias nesamones, pucia zmonems migla i akis, musu Meras ,mat jai blogas. Nusvilpt
tokias raseivas!!!
konkursas  - ?   |2009-06-13 22:02:27
koks konkursas? Taigi dirba jau Ženeta UŽUPYTĖ. O jūs rašykit, rašykit...
svogunas   |2009-06-13 21:37:28
Aš ir nesuprantu kas čia vyksta.

O pats konkuras nėra tikslingas. Rašo, kad geriausią rinks skaitytojai, kai geriausias nesurenka net varganų anoniminių 20 taškelių. O pastaruoju metu
balsavimas išvis pakibes. Velniam tokius konkursus, nugalėtojus redakcija jau senai žino.
PRAEIVIS   |2009-06-13 21:01:56
Gajauskaitei ...paranoja , o gal MPS ?...
konkursas  - ?   |2009-06-13 18:55:48
dr. Gajauskaitė, kriminologė (siaip idomus statusas) savo rasliava siuntineja i ivarius laikrascius, prie ko cia sis konkursas ir kas deda?
Redakcijai - skaitytoja   |2009-06-13 18:40:49
Taip ir liko neaišku, ar bus vertinamas kūrinio meniškumas, ar kas daugiau prirašys - nesamonių?
Rūtai;

Tai ką padarė pati Rūta, kad padėtis gerėtų? Vien parašymo nepakanka -
piktintis visi mokam, bet kur mūsų darbai?
Marijonas M.  - Drasuole Rūta   |2009-06-13 13:21:21
Nu žinai,Rūta,ar Tu ne per daug drasiai čia viska rašai. Baisu,del taves. Juk jie valdo visa pasauli, ar nenukentesi?Bet džiaugiuos,kad Tu tokia drasi. Per ydomu kampa žvelgi i pasauli.Sekmes,
jauciu,kad Tu laimesi šita konkursa,nes kiti visi tai daug silpnesni...
Telkimes, nes mūsu trys milijonai.

Marijonas Mik...
Jonas Bartkus  - Žiūrim ką turim   |2009-06-13 00:23:05
Komentaro tęsinys:
2. Kodėl kalbėdama apie buvusius, dabar persikrikštyjusius komunistus, į tą skaičių neįtraukėte pono Pakso? Juk šis žmogus persikrikštijęs ne kartą ir ne du.
Žinoma buvęs ir komunistu.
3. Ar tikrai Latvija neturi problemų su nusikaltėliais? Ir tai rašo kriminologė.
4. Ką reiškia teiginys, kad Lietuvoje kitataučių į parlamentą PRASIVERŽIA
dvigubai daugiau nei proporcingai galėtų? Kas nustato tą galėjimo ribą. IR vėl tenka ponei teisininkei priminti, kad niekas niekur nesiskverbia, kad už kandidatus balsuoja visi Lietuvos
piliečiai, o jų valią negali nuginčyti niekas nežiūrint patinka tai ar ne. Autorė tai tikrai turėtų žinoti.
5. Ar tikrai Lietuvos pilietybė neatstatyta 1 000 000 lietuvių politinių
emigrantų ir ar tikrai jie negali grįžti namo? Ar visi tokį pageidavimą išreiškė? IŠ kur tie skaičiai?
6. Ar tamsta bent esate skaičiusi Lietuvos Konstituciją? Atrodo, kad ne, nes
pilietis gimęs ne Lietuvoje į prezidento postą kandidatuoti negali. Taigi Uspakichui kaip beje ir Paksui (tik dėl kitos priežasties) šis postas nepasiekiamas.
Gal tų klausimų jau ir užteks.
Likusi teksto dalis, tai atviras tautų tarpusavio nesutarimų kurstymas, Nepamatuota neapykanta visiems kitaip manantiems. Na, man tiesiog gėda. Vadovaujantis Jūsų logika Lietuva turetų kuo
skubiau išstoti iš ES bei NATO ir skelbti karą Izraeliui, lLenkijai ir tt. Juk Jums priešai visi be išimties. Ne tik atskiros tautos, bet ir žmonės. Net Leonidas Donskis, Na, tiesiog
nežinau ką pasakyti. Beje, prisimenu, kad neseniai jis buvo išrinktas tolerantiškiausiu žmogumi Lietuvoje.
Jūsų teiginys, kad Lietuva 600 metų globojusi žydus ir gelbėjusi juos nuo
fašistų yra mažių mažiausiai (čia kalbu itin švelniai) yra net labai melaginga? Gėda, bet tenka pripažinti, kad labai didelė dalis lietuvaičių savo rankomis, fašistams vadovaujant, ir
išnaikino lietuvos žydus. Čia naciaii ir mūsų tėvynainiai bendradarbiavo gana sklandžiai. Tų faktų negalima ignoruoti, kaip ir teigti, kad visi miško broliai buvo didvyriais. Gal kada, tai
ir pavyks, tačiau dabar, kol dar yra gyvų tų “žygdarbių” liudininkų, tai tiesiog neetiška tų žmonių atžvilgiu.
Ir jau visai baigdamas pasakysiu, kad visiškai meluojate jog
šeštadalis šalies rinkėjų nubalsavo už Paksą ir Imbrasą. Pirmiausiai, tai rinkome ne personalijas o partijas, tad šių abiejų ponų išrinkimą lėmė vieta partiniuose sąrašuose. Antroji
melo dalis yra tai, (net jei sutiksite jog buvo balsuota už partijas) kad juos palaikė šeštadalis šalies rinkėjų. Nežinau kokių priežasčių vedina (sąmoningai ar iš politinio
nemokšiškumo) tai pripaistėte. Taigi iš viso rinkimuose dalyvavo tik penktadalis rinkėjų (20 procentų) ir tik nuo jų libdemai gavo tą šeštadalį. O šitaip žiūrint rezultatai yra žymiai
žymiai kuklesni.
JOnas Bartkus  - Žiūrim ką turim   |2009-06-13 00:11:52
Šiurpuliai perbėgo nugara perskaičius šį gebelsiškos ir hitleriškos retorikos “šedevrą”. Faktų klastojimas, o kur patogu ir jų nutylėjimas, kalbėjimas apie tai kas naudinga tik
vienam asmeniui ir partijai – būdingi bruožai naciams, komunistams ir Autorės proteguojamiems ir šlovinamiems liberaldemokratams bei jų fiureriui (vadui) ponui Paksui. Kad ši mano nuomonė
nėra laužta iš piršto pabandykime pažiūrėti ką iš tiesų turime šiame straipsnyje. Kad per daug neišsiplėsti užduosiu Autorei keletą klausimų:
1.Ar tikrai prezidento rinkimai
sukėlė rinkėjams šoką? Man atrodo, kad buvo kaip tik priešingai. Dalyvavusių balsavime skaičius ir faktas, kad Prezidentė išrinkta jau pirmame ture tai akivaizdžiai patvirtina.
2. Kodėl
kalbėdama apie buvusius, dabar persikrikštyjusius komunistus, į tą skaičių neįtraukėte pono Pakso? Juk šis žmogus persikrikštijęs ne kartą ir ne du. Žinoma buvęs ir komunistu.
3. Ar
tikrai Latvija neturi problemų su nusikaltėliais? Ir tai rašo kriminologė.
4. Ką reiškia teiginys, kad Lietuvoje kitataučių į parlamentą PRASIVERŽIA dvigubai daugiau nei proporcingai
galėtų? Kas nustato tą galėjimo ribą. IR vėl tenka ponei teisininkei priminti, kad niekas niekur nesiskverbia, kad už kandidatus balsuoja visi Lietuvos piliečiai, o jų valią negali
nuginčyti niekas nežiūrint patinka tai ar ne. Autorė tai tikrai turėtų žinoti.
5. Ar tikrai Lietuvos pilietybė neatstatyta 1 000 000 lietuvių politinių emigrantų ir ar tikrai jie negali
grįžti namo? Ar visi tokį pageidavimą išreiškė? IŠ kur tie skaičiai?
6. Ar tamsta bent esate skaičiusi Lietuvos Konstituciją? Atrodo, kad ne, nes pilietis gimęs ne Lietuvoje į
prezidento postą kandidatuoti negali. Taigi Uspakichui kaip beje ir Paksui (tik dėl kitos priežasties) šis postas nepasiekiamas.
Gal tų klausimų jau ir užteks. Likusi teksto dalis, tai atviras
tautų tarpusavio nesutarimų kurstymas, Nepamatuota neapykanta visiems kitaip manantiems. Na, man tiesiog gėda. Vadovaujantis Jūsų logika Lietuva turetų kuo skubiau išstoti iš ES bei NATO
ir skelbti karą Izraeliui, lLenkijai ir tt. Juk Jums priešai visi be išimties. Ne tik atskiros tautos, bet ir žmonės. Net Leonidas Donskis, Na, tiesiog nežinau ką pasakyti. Beje, prisimenu,
kad neseniai jis buvo išrinktas tolerantiškiausiu žmogumi Lietuvoje.
Jūsų teiginys, kad Lietuva 600 metų globojusi žydus ir gelbėjusi juos nuo fašistų yra mažių mažiausiai (čia
kalbu itin švelniai) yra net labai melaginga? Gėda, bet tenka pripažinti, kad labai didelė dalis lietuvaičių savo rankomis, fašistams vadovaujant, ir išnaikino lietuvos žydus. Čia naciaii
ir mūsų tėvynainiai bendradarbiavo gana sklandžiai. Tų faktų negalima ignoruoti, kaip ir teigti, kad visi miško broliai buvo didvyriais. Gal kada, tai ir pavyks, tačiau dabar, kol dar yra
gyvų tų “žygdarbių” liudininkų, tai tiesiog neetiška tų žmonių atžvilgiu.
Ir jau visai baigdamas pasakysiu, kad visiškai meluojate jog šeštadalis šalies rinkėjų nubalsavo
už Paksą ir Imbrasą. Pirmiausiai, tai rinkome ne personalijas o partijas, tad šių abiejų ponų išrinkimą lėmė vieta partiniuose sąrašuose. Antroji melo dalis yra tai, (net jei sutiksite
jog buvo balsuota už partijas) kad juos palaikė šeštadalis šalies rinkėjų. Nežinau kokių priežasčių vedina (sąmoningai ar iš politinio nemokšiškumo) tai pripaistėte. Taigi iš viso
rinkimuose dalyvavo tik penktadalis rinkėjų (20 procentų) ir tik nuo jų libdemai gavo tą šeštadalį. O šitaip žiūrint rezultatai yra žymiai žymiai kuklesni.
Žydas   |2009-06-12 21:43:28
Brangi Lietuvaite, tu žinai,
Kur dingo mūsų pinigai?...

Valdė Lenkas, valdė Rusas, valdė kreivas vokietys...
O dabar jau valdo šalį,
Dievo išrinkta tauta...

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
Taip pat skaitykite

Paieška

Klausimas

Kaip reaguojate į triukšmaujančias kompanijas kaimynystėje?
 

pazvelk1

Klausimas - atsakymas

Reklaminis skydelis
Atnaujinta 2012-05-18 12:14

f_drg

lt_ukis

Apsilankykite

panemuniu_ziedai1



Reklama

 

siferis

 

traders-group

 

dobilas

Skelbimai

Orai Šakiuose

Jei pageidaujate išsamesnės orų prognozės, paspauskite ant paveikslėlio.

Mūsų draugai

 

 

 

 

 

 
 
futbolas
 
paluobiai
 
sveikatos_radijas
 
festivalis
 
musu_laikas

 


Reklama


UAB "Daugtaškis" 2008-2010 Visos teisės saugomos