baneris leidinys

gravel ralis
Nosis varžovams nušluostė ir pirmąsias vietas iškovojo abu šakiečių ekipažai – tiek Saulius Šuopys ir Ernestas Grabauskas (ekipažas kairėje) su „Lada“, tiek Daumantas Vasiliauskas su Tomu Kažemėkaičiu, važiavę „BMW 325“. Asmeninio archyvo nuotr.


Šeštadienį Veisiejuose baigėsi pirmasis šių metų Lietuvos Mini ralio čempionato etapas „Gravel Fest Rally“. Jame dėl taurių skirtingose klasėse varžėsi net 81-as ekipažas, tarp kurių ir du šakiečių ekipažai, savo klasėse užėmę pirmąsias vietas.
 
Visą dieną trukusiose ralio varžybose dalyviai jėgas išbandė Lazdijų, Kapčiamiesčio ir Veisiejų žvyrkeliuose. Nors finišą pasiekti pavyko ne visiems ekipažams, tačiau jį pasiekę galėjo džiaugtis unikaliais trofėjais ir pirmaisiais metinės įskaitos taškais. Per dieną ralio dalyviai turėjo įveikti kiek daugiau nei 16 sportinių kilometrų, padalintų į tris greičio ruožus, kuriuos reikėjo įveikti po du kartus. Pirmoji varžybų dalis praėjo be didesnių netekčių – dėl technikos gedimų pasitraukė vos vienas dalyvis. Visgi likę trys greičio ruožai pažėrė sportinių incidentų. Kai kas apdaužė automobilius į medžius, vienam ekipažui netgi teko išmėginti stogo tvirtumą. Tačiau visi incidentai baigėsi tik aplamdytu metalu.

SGC-3 kategorijoje startavo net 16 ekipažų, tačiau finišo dviem iš jų pasiekti nebuvo lemta. Geriausią rezultatą šioje klasėje užfiksavo šakiečiai Tomas Kažemėkaitis su Daumantu Vasiliausku, važiavę „BMW 325“ automobiliu. Jie beveik 43 sek. už savęs paliko antrosios vietos prizininkus.

„Iš 80 startavusių dalyvių sugebėjome bendroje įskaitoje atvažiuoti ketvirtu laiku (10 dalyvių startavo svečių klasėje iš aukštesnės lygos). Tokių rezultatų nesitikėjome, tai suteikė nuostabių emocijų“, – po varžybų komentavo D. Vasiliauskas. Jis dėkojo visiems palaikiusiems, džiaugėsi puikiu susikalbėjimu su vairuotoju bei atlaikiusia technika.

Atskiroje „Lada“ klasėje užtikrintai nugalėjo Ernestas Grabauskas su Sauliumi Šuopiu. Net ir užsidirbęs 30 sek. baudų duetas sugebėjo artimiausius persekiotojus už nugaros palikti daugiau nei 40 sek.

„Tai ir pradžiugino, ir šiek tiek nustebino, kadangi žvyras nėra mano stiprioji pusė“, – komentavo E. Grabauskas, socialiniame tinkle dalijęsis varžybų įspūdžiais.

„Startavome iš 15 startinės pozicijos, kas reiškė, jog galėsime rodyti visai neblogą tempą. Startavus pirmame greičio ruože (GR) už kelių posūkių iš karto pasijuto ralio žavesys ir smagumas, kai pjauni posūkio kampą važiuodamas apie 100–120 km/h ir nematai, kur tas posūkis veda, bet pasikliauni šturmano sakoma stenograma. Pirmuose 3GR siekdamas kuo greičiau pralįsti pro „šikanus“ nusimušiau padangas, kas kainavo po 10 sek. dviejuose iš trijų GR“, – rašė E. Grabauskas, pridūręs, kad greičio ruožus tempas krito, atsirado nemažos provėžos, į kurias įvažiavus automobilis, kad ir ką bedarytum, tapdavo nekontroliuojamas. Beje, būtent išvažinėtas trasas, net šuolį per trampliną minėjo ir T. Kažemėkaičio bei D. Vasiliausko ekipažas.

„Buvo ir sunkiau, ir smagiau“, – tikino varžybų dalyviai.

„Pasigavus vienas iš tokių provėžų kažką sulenkėme važiuoklėje, nes po GR pasimatė, kad vairas stovi gerokai kreivai“, – įspūdžiais dalijosi E. Grabauskas.

Kitas Mini ralio etapas „Kaunas-2020“ bus liepos 4 d. Jame savo jėgas ir vėl ketina išbandyti pirmame etape nosis varžovams šluostę šakiečiai.

„Draugo“ inf.

Komentuoti

Apsaugos kodas
Atnaujinti

Prenumeruok E-laikraštį!

Reklama


traders-group

Esam Zanavykai


lietuva mes

esam zanavykai

Orai Šakiuose

Jei pageidaujate išsamesnės orų prognozės, paspauskite ant paveikslėlio.

Mūsų draugai

 

srtfondas

   

musu_laikas
 
 

 


Paskutinės naujienos


UAB "Daugtaškis" 2008-2016 Visos teisės saugomos