Stasius iš Lekėčių:
Tai kad neteko nusipirkti kažkokių sugedusių, supelijusių, prastų produktų. Man visos prekės tinkamos. Internetu neapsiperku, nes jo neturiu. Netekę susidurti, kad būtų nekokybiškai teikiamos man paslaugos, man viskas tinka, ar pas kirpėją apsilankau, ar kas paveža. Nežinau net kur tokiu atveju kreiptis, kad yra vartotojo teisės...
Liutauras iš Kriūkų:
Oi, tikrai taip! Ypač iš kiniečių. Dažnai prekes užsisakom internetu, daugiau vaikams. Parsisiunti, o žaislas neveikia. Niekur nesikreipiam, nors žinom apie vartotojų teises. Esam pirkę internetinėje parduotuvėje laikrodį, neveikė rodyklė, kreipėmės, pakeitė. Maisto produktus perkam parduotuvėse, esam nusipirkę kiaušinių dėžutę, o šie sudužę, tai vieną kartą grąžinom, kitą kartą šuniukui atidavėm.