Kaip vykdomas tarpžemyninis krovinių gabenimas?

tarpzemyninis kroviniu gabenimas
Jungtinių Tautų Europos ekonomikos komisija pateikia šiuos apibrėžimus: Kombinuotas transportas yra intermodalinis transportas, kai didžioji Europos kelionės dalis vyksta geležinkeliu, vidaus vandenų keliais arba jūra, o visos pradinės ir (arba) paskutinės kelio atkarpos yra tokios pat trumpos, kaip įmanoma. Geležinkelio įmonės siūlo dviejų rūšių intermodalinį transportą: Lydimas transportas, dar vadinamas „riedėjimo keliu“. Nelydimas transportas, persėdimas iš vienos transporto rūšies į kitą naudojant tam skirtą terminalą (kelių, jūrinių konteinerių pervežimas, vandens kelių, geležinkelių, oro). Intermodalinis transportas: krovinių gabenimas vienu ir tuo pačiu pakrovimo vienetu arba kelių transporto priemone, kuri paeiliui naudoja dvi ar daugiau transporto rūšių, nekraunant pačių krovinių keičiant režimą. Be to, intermodalumo terminas buvo vartojamas apibūdinti transporto sistemai, kai dvi ar daugiau transporto rūšių yra naudojamos tam pačiam pakrovimo vienetui arba sunkvežimiui integruotai gabenti be pakrovimo ar iškrovimo transporto nuo durų iki durų grandinėje.
 
Sunkvežimiai suteikia galimybę teikti paslaugą „nuo durų iki durų“, nes jie įveikia nedidelius atstumus, skiriančius gamyklas ir terminalus. Jie leidžia išnaudoti pagrindinius krovinių vežimo keliais privalumus, t. y. tinklą, kuris pasiekia toliau ir yra tankesnis. Konteineriai leidžia geriau valdyti kroviniams pakrauti ir iškrauti naudojamus plotus, nes jų standi konstrukcija leidžia į vieną krūvą sukrauti iki šešių jų. Konteinerių ilgiai buvo standartizuoti nuo 20 iki 53 pėdų. Keičiami kėbulai yra standartizuoti krovimo vienetai, vienodai tinkami vežti kelių transporto priemonėmis ar geležinkelio vagonais. Kadangi jie gali būti naudojami įvairiose situacijose, yra paprasto dizaino ir nebrangūs, ši transportavimo forma buvo labai sėkminga ir šiuo metu yra viena iš plačiausiai naudojamų transporto sistemų rinkoje. Puspriekabė. Nors puspriekabės yra brangesnės ir sunkesnės, jų privalumas yra tas, kad jas galima prikabinti tiesiai prie vilkiko ir nereikalauja kelių važiuoklės, kitaip nei konteineriuose ir keičiamuose kėbuluose.

Terminalai yra geležinkelio ir kelių eismo mainų mazgai. Juose sumontuota visa įranga, reikalinga norint greitai ir efektyviai krauti ir perkrauti krovinius iš vienos transporto rūšies į kitą: portalai ir mobilieji kranai, modernios kompiuterinės sistemos, integruojančios bėgius, sandėliavimo zonas, perkrovimo zonas ir jungtis su keliais bei greitkeliais. Vagonas. Kombinuoto transporto tikslais yra daugybė įvairių vagonų. Kombinuotajam geležinkelių ir kelių transportui dažniausiai naudojami plokšti vagonai, kuriuose sumontuotos keičiamų kėbulų ir konteinerių fiksavimo sistemos, taip pat keičiamų kėbulų pagrindo plokštės.

Užs.nr.d-0210

Prenumeruok laikraščio el. versiją!

Orai Šakiuose

Ar pakanka sporto infrastruktūros rajone?

klausimelis 04 19Arūnė iš Griškabūdžio:

Ne. Griškabūdyje nieko nėra. Mokyklos stadionui reikėtų labai didelio remonto. Ten yra krepšinio aikštelė, bet aš krepšinio nežaidžiu. Atvykdavau pasportuoti į Šakius. Lankiausi baseine ir treniruoklių salėje. Šakiuose reikėtų daugiau dviračių takų, nes nelabai yra kur važiuoti. 

klausimelis 04 19 2

Milda iš Šakių:

Nepakanka. G alėtų būti daugiau. Labai trūksta dviračių takų. Daug metų laukiam dviračių tako Šakiai–Lukšiai. Girdėjau apie Šakių „Varpo“ mokyklos stadiono rekonstrukciją. Tikrai reikalingas ir futbolo aikštynas, ir lengvosios atletikos treniruotės, nes kuo daugiau sportuosim, tuo bus geriau.


BlueYellow-baneris
 
TKV sakiai350
sms
Mes vertiname jūsų privatumą
Mes naudojame slapukus. Kai kurie iš jų yra būtini svetainės veikimui, o kiti padeda mums tobulinti šią svetainę ir jūsų naršymo patirtį (stebėjimo slapukai). Galite patys nuspręsti, ar norite leisti slapukus, ar ne. Atkreipkite dėmesį, kad juos atmetę negalėsite naudotis visomis svetainės funkcijomis.