Spalio 3 – 7 dienomis Griškabūdžio gimnazijos biologijos mokytoja Neringa Stravinskienė ir anglų kalbos mokytoja Jurgita Bernotienė lankėsi Ispanijoje, Navalmoral de la Mata mieste, kur dalyvavo pirmajame Comenius projekto „Human Being in the Nature“ koordinatorių susitikime. Be griškabūdiečių projekte dalyvaus Ispanijos, Vokietijos ir Olandijos mokytojai ir moksleiviai.
Nuotr. Pirmojo susitikimo metu gimnazijos atstovai su projekto koordinatoriais aptarė dvejų metų veiklos planą.
Kartu su įprasta veikla šiais mokslo metais Griškabūdžio gimnazijoje startavo daugiašalis Comenius projektas „Human Being in the Nature“. Pirmojo susitikimo metu Ispanijoje koordinatoriai suplanavo dvejus metus truksiančio tarptautinio projekto veiklas bei darbus, pasiskirstė sritis, už kurias bus atsakinga kiekviena šalis, aptarė galimus sunkumus bei numatė galutinius projekto rezultatus. Dalyviai daug laiko skyrė išvykoms į regiono, kuriame vyko susitikimas, ypatingas gamtines ir istorines vietoves. Mokytojai apsilankė Monfrague nacionaliniame parke, kur stebėjo įvairių rūšių grifus, susipažino su vietinės floros ypatumais, apsilankė pilyje, šalia kurios yra garsus urvas su priešistoriniais piešiniais. Dvi dienos buvo skirtos pažinčiai su Caceres ir Trujillo miestais, kurie sužavėjo išlikusia XV a. architektūra, siauromis gatvelėmis ir jose vykstančiu gyvenimu.
Nuotr. Pirmojo susitikimo metu gimnazijos atstovai su projekto koordinatoriais aptarė dvejų metų veiklos planą.
Kartu su įprasta veikla šiais mokslo metais Griškabūdžio gimnazijoje startavo daugiašalis Comenius projektas „Human Being in the Nature“. Pirmojo susitikimo metu Ispanijoje koordinatoriai suplanavo dvejus metus truksiančio tarptautinio projekto veiklas bei darbus, pasiskirstė sritis, už kurias bus atsakinga kiekviena šalis, aptarė galimus sunkumus bei numatė galutinius projekto rezultatus. Dalyviai daug laiko skyrė išvykoms į regiono, kuriame vyko susitikimas, ypatingas gamtines ir istorines vietoves. Mokytojai apsilankė Monfrague nacionaliniame parke, kur stebėjo įvairių rūšių grifus, susipažino su vietinės floros ypatumais, apsilankė pilyje, šalia kurios yra garsus urvas su priešistoriniais piešiniais. Dvi dienos buvo skirtos pažinčiai su Caceres ir Trujillo miestais, kurie sužavėjo išlikusia XV a. architektūra, siauromis gatvelėmis ir jose vykstančiu gyvenimu.
Ispanų inicijuoto projekto tikslas - tirti saugomas šalių teritorijas, jų augalus, gyvūniją, dirvožemį, ten vykdomas veiklas, atkreipti dėmesį į atsinaujinančius resursus, atlikti skirtingose šalyse esančių saugomų teritorijų lyginamąją analizę. Šiomis veiklomis tikimasi moksleivius motyvuoti labiau domėtis juos supančia aplinka, padėti išmokti įvairių gamtos apsaugos būdų, o tuo pačiu gilinti kalbinius įgūdžius, bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimus. Be to, dalyvavimas projekte skatins mokytojų prisidėjimą prie tarpkultūrinės dimensijos stiprinimo mokykloje.
Kitą susitikimą, kuriame mokytojai dalyvaus kartu su savo moksleiviais, organizuos partneriai iš Vokietijos.
„Draugo“ inf.