baneris leidinys

gyvyte brazaitiene
Rita PLAUŠINAITYTĖ-ŠERKŠNIENĖ


Į redakciją kreipėsi viena Šakių miesto gyventoja, kuri nesuprato, kokiu principu dirbama privačioje UAB „Zanavykų optika“ – kai ji kreipėsi į šią gydymo įstaigą, norėdama pasitikrinti regėjimą, sulaukė akibrokšto – negavo tyrimo išvadų, nes nepirko akinių. Tiesa, optikos darbuotojai pateikia kitokią įvykių versiją.

Šakietė Jolanta Brazaitienė sako optikos darbuotojų elgesio motyvų nesupratusi, nes, pasitikrinusi akis šioje įstaigoje, negavo tyrimo rezultatų. Anot moters, pajutusi, kad suprastėjo regėjimas, kreipėsi į savo šeimos gydytoją ir, gavusi siuntimą, užsiregistravo minėtoje privačioje įstaigoje okulisto patikrai. Vizitas buvo paskirtas vos už poros dienų.

Į optiką moteris atėjo liepos 26 d., buvo labai maloniai aptarnauta, akys patikrintos, o gydytoja jai parinko akinius. Tačiau J. Brazaitienė jau būdama optikoje nusprendė, kad akinių nereikia, tad jai buvo parinkti kontaktiniai lęšiai, kurie atsiėjo 19 eurų. Tiesa, moteris nesuprato, kodėl galų gale teko papildomai primokėti 7 eurus už paslaugas, nors atvyko su šeimos gydytojo siuntimu. Tačiau, kaip sako klientė, ją  nustebino ne tie 7 eurai, keisčiausia, kad ji negavo patikros išrašo.

„Aš sumokėjau už lęšius, dar papildomus septynis eurus, gavau tuos lęšius ir stoviu, laukiu, kol man duos išrašą. Tačiau administratore dirbanti moteris man pasakė, kad ji tikrinimo rezultatų neduos, nes aš nepirkau akinių“, – sako J. Brazaitienė.

Pasak pašnekovės, svarbiausia, kad ji norėjo pasitikrinti regėjimą ir rezultatus palyginti su jau anksčiau darytais, be to, moteris mano, kad tą išrašą ji turi pristatyti savo gydytojui.

J. Brazaitienė sako, nors buvo nedrąsu, tačiau ryžosi paklausti, kodėl jai neduoda tyrimų atsakymo. Tada jai buvo paaiškinta, kad recepto ji negaus, nes optikoje neperka akinių, esą tokia tvarka ir administratorė parodė lapą su informacija apie įstaigoje galiojančią tvarką. Moteris nusivylusi išėjo namo, o vėliau patirtimi pasidalijo socialiniame tinkle „Facebook“ ir klausė kitų žmonių, ar jiems ką nors panašaus teko patirti. Po šiuo įrašu pasipylė įvairūs komentarai, tačiau labiausiai žmonėms užkliuvo ne tai, kad ji negavo išrašo, bet kad turint siuntimą teko sumokėti 7 eurus.

Vieni komentatoriai neigiamai atsiliepė apie optiką ir sakė ja taip pat nusivylę, o kiti – gyrė ir gynė. Žodžiu, daugiau kaip 200 žmonių, pakomentavusių šį įrašą, apie įstaigą turėjo skirtingas nuomones. Į redakcija moteris kreipėsi dėl to, kad ir jai pačiai pasirodė keista, kodėl teko papildomai sumokėti 7 eurus. Ji teigė norinti būti pilietiška, nes ir kitiems gali atsitikti taip, kad jie nežinos, už ką susimoka. Nuoskauda liko dėl to, kad atėjusi į privačią įstaigą negavo išrašo, dėl kurio iš esmės ir kreipėsi, o jai buvo peršama mintis, kad privalo būtent šioje įstaigoje įsigyti akinius.

„Jeigu teikia paslaugą, priima su siuntimu, bet rezultatus slepia, tai kaip ir šantažas... Siuntimas panaudotas, bet koks mano regėjimas, nežinau...“ – „Facebook“ tinkle rašė J. Brazaitienė vos grįžusi iš optikos.

Anot moters, dėl tokio elgesio „Zanavykų optika“ tik prarado klientą, nes ji ten daugiau lankytis nežada, o juk jos dukrai prieš kurį laiką būtent šioje įstaigoje buvo pritaikyti akiniai, kuriais šeima labai patenkinta.  

Situaciją pakomentuoti paprašėme UAB „Zanavykų optika“ okulistės ir savininkės Zitos Gyvytės. Anot gydytojos, ji puikiai atsimena pacientę, kuri atėjo pavėlavusi. Iš pradžių jai buvo patikrintos akys, pritaikyti akiniai, tačiau būdama optikoje ši persigalvojusi ir galų gale buvo parinkti lęšiai, kuriuos pacientė sutiko įsigyti. Paklausus okulistės, kodėl pacientei nebuvo duotas patikros išrašas, gydytoja sakė nežinanti, kodėl moteris nelaukė išrašo.

„Išrašai yra atiduodami visiems atėjusiems į optiką be jokių problemų“, – teigė Z. Gyvytė.

Paklausta, ar teisybė, kad klientei reikėjo „primokėti prie recepto“, gydytoja informavo, kad taip yra dėl to, jog Valstybinės ligonių kasos neapmoka tiek, kiek yra nustatyta jų gydymo įstaigos įkainiuose, tad skirtumą sumoka klientai. Tačiau apie visas paslaugų kainas pacientai yra informuojami – čia pat registratūroje yra kainoraštis ir tvarka, pagal kurią aptarnaujami klientai. Informacijoje aiškiai parašyta, kad akinių parinkimas užsisakantiems akinius nemokamas ir kad „neperkantiems akiniai neparenkami“. Paprastai tariant, anot gydytojos, pacientai, norintys gauti receptą akiniams, juos turi vietoje ir užsisakyti, nes gera akinių kokybė priklauso nuo jų parinkimo, pritaikymo kiekvienam klientui individualiai, tai yra ilgas procesas, kurio gydytojai niekur nedaro veltui. Todėl nieko nuostabaus, kad optikos turi praktiką nedalinti pacientams receptų, jeigu šie neperka akinių.

„Tokia yra mūsų tvarka ir ji aiškiai nurodyta taisyklėse, kurios viešai padėtos ant registratūros stalo, o išrašą gauna visi pacientai. Moteriai reikia tiesiog ateiti jo pasiimti“, – aiškino Z. Gyvytė.

Okulistės žodžiams antrino ir čia pat stovėjusi administratorė, kuri patikino, kad išrašo klientė J. Brazaitienė tiesiog nelaukė. Anot moters, jai pavėlavus, o vėliau užsitęsus akinių ir lęšių parinkimui, pacientei buvo pasiūlyta palaukti, kadangi už jos stovėjo kiti žmonės, tačiau ji išėjusi, prieš tai perspėta, kad įstaiga receptų nedalina.

J. Brazaitienė asmeniškai kreipėsi ir į Valstybinę ligonių kasą pranešdama apie incidentą optikoje ir gavo atsakymą, kad moteriai reikia raštiškai kreiptis į registratūrą ir paprašyti išrašo, nes jis klientei priklauso ir įstaiga jį privalo duoti.

Z. Gyvytė sako, kad moteriai nereikia jokių raštiškų kreipimųsi, jai tereikia ateiti ir išrašas bus išduotas tuojau pat.

Komentuoti

Apsaugos kodas
Atnaujinti

Paieška

 

pazvelk1

sms

Klausimas - atsakymas

lt_ukis

f_drg

Videoreportažų archyvas

 

 
 
78

Reklama


188x376-lock

traders-group

Esam Zanavykai


lietuva mes

esam zanavykai

Orai Šakiuose

Jei pageidaujate išsamesnės orų prognozės, paspauskite ant paveikslėlio.

Mūsų draugai

 

srtfondas

 

 

 

 

 

 
 
 
futbolas
 
 
paluobiai
 
 
 gustainiskiu namai
 
festivalis
 
 
musu_laikas
 
 

 


Paskutinės naujienos

Reklama


UAB "Daugtaškis" 2008-2016 Visos teisės saugomos