Grožio studijos „Amber“ vadovė Dovilė Bataitienė, kaip ir kitos pašnekovės, pripažįsta, kad papildomo laiko reikalauja patalpų vėdinimas, dezinfekavimas po kiekvieno kliento, tad ir intervalai tarp klientų didesni nei anksčiau. Visgi labiausiai grožio meistres džiugina, kad joms apskritai leista dirbti. D. Pavalkio nuotr.
Gintarė MARTINAITIENĖ
Jau savaitė kirpyklų bei grožio salonų durys atviros klientams. Tiesa, kol kas leidžiamos ne visos procedūros, bet grožio specialistės džiaugiasi pagaliau galėjusios pradėti dirbti, nes sėdėti be darbo ir be pajamų išties sudėtinga. Visgi kalbintos pašnekovės sutinka, kad darbas vyksta kitaip nei įprasta, be to, kai kurios prabyla apie neišvengiamybę bent minimaliai kelti paslaugų kainą.
Anot grožio studijos „Amber“ vadovės Dovilės Bataitienės, jei ne bendros šeimos pajamos ir dirbantis vyras, ji neįsivaizduoja, kaip reiktų gyventi, nes šeimoje du mažamečiai vaikai, būsto paskola. Tiesa, moteris kreipėsi dėl paramos, bet suma nėra ta, už kurią eitų pragyventi ar kuri labai guostų.
„Čia mes kalbame apie 257 eurus? Už kovą gavau, bet už pusę mėnesio. Su tokia suma tikrai neitų pragyventi“, – pripažįsta moteris.
Užtat ne tik ji, bet ir kitos pašnekovės džiaugiasi, kad pagaliau galėjo grįžti į darbą, susitikti su išsiilgtais klientais.
„Yra, kaip yra. Geriau ir neskaičiuoti, o stoti ir iš naujo dirbti“, – sako grožio namų „S plius“ vadovė Sonata Kazlauskė ir patikina, jog viskas gerai.
„Jausmas keistas. Atrodo, viskas kaip buvę, bet, deja, ne... Jaučiasi išgąstis, žmonės sunerimę, bet galiu pasidžiaugti, kad labai atsakingi, supratingi. Dėvi kaukes, pirštines, dezinfekuoja rankas prie įėjimo, laikosi reikalavimų“, – sako grožio namų „Mis“ plaukų stilistė Renata Vinkšnaitienė.
Jai pritaria ir grožio namų „S plius“ vadovė S. Kazlauskė. Kadangi vienoje patalpoje dirba kelios plaukų meistrės, jos kartu derinasi darbo grafikus, kad būtų išvengiama didesnio srauto žmonių. Žinoma, pripažįsta pašnekovė, reikia mokytis dirbti laikantis naujų reikalavimų, bet su kiekviena diena tampa vis lengviau.
„Laiko atima patalpų sutvarkymas, vėdinimas, dezinfekavimas po kiekvieno kliento, todėl intervalai tarp klienčių apsilankymo didesni, natūralu, gaunas ir didesnės eilės“,– sako D. Bataitienė, kuriai pritaria ir kitos pašnekovės.
Štai R. Vinkšnaitienė juokaudama apgailestauja, kad klientų kol kas negali vaišinti jų mėgstama kava, mat tokie higienos reikalavimai, bet plaukų stilistė viliasi, kad gyvenimas greit stosis į įprastas vėžes ir bus galima ne tik kava grožio salone pasimėgauti.
Visgi džiugu, kad nė viena iš kalbintų specialisčių nesiskundžia klientų stygiumi. S. Kazlauskė minėjo, kad grįžta tie, kurie grožio namų paslaugomis naudojosi ir anksčiau, R. Vinkšnaitienė pripažįsta, kad, tik pasklidus žiniai apie galimybę dirbti, jos telefonas netyla, užsakymų plaukų stilistė turi dviem savaitėms į priekį.
Visgi nors „S plius“ vadovė minėjo, kad kainų už paslaugas kelti neketina, kitos dvi pašnekovės teigė, jog paslaugų kaina šiek tiek didės.
„Kainos skirtumas keli eurai daugiau nei prieš pandemiją. Privalau atsižvelgti, kad sąnaudos vienkartinėms priemonėms ir dezinfekciniam skysčiui didesnės nei įprastai“, – sako R. Vinkšnaitienė.
Būtent tą pačią priežastį įvardija ir nagų meistrė D. Bataitienė.
„Gaila, kad valstybė nesukontroliavo šių dalykų, nes vienkartinių priemonių kainos gerokai šoktelėjo“, – apgailestavo grožio studijos „Amber“ vadovė ir pripažino, jog paslaugos kaina brangs dviem eurais.