UAB „Lauksva“ rinkodaros vadovė Miglė Valaitytė džiaugiasi gaminio sėkme ir vis tebeaugančiais jo pardavimais bei sako, kad karantinas diktuoja ir besikeičiančius pirkėjų įpročius – populiarėja užsakymai telefonu. „Lauksva“ nuotr.
Apdovanojimams buvo nominuotos 76 įmonės penkiolikoje vertinimo grupių iš 24 šalies ūkio šakų. Lyderio pozicijas, kaip ir kasmet, išlaikė maisto pramonės įmonės – sulaukta 43 paraiškų. Įvairioms pramonės ir verslo šakoms atstovaujanti ekspertų komisija, apibendrinusi ekspertų išvadas, skyrė 51 aukso ir 10 sidabro medalių. UAB „Lauksva“ laimėjo medienos perdirbimo, baldų ir popieriaus pramonės grupėje.
Laurus konkurse nuskynė visiškai naujas gaminys – minkštas kampas NATA su miegamu mechanizmu, pasižymintis patogiu bei praktišku dizainu, didžioji dalis komplektacijų turi daug sėdimų vietų. Be to, jis ypač tinka šeimoms su mažais vaikais – galvos atramos pagamintos naudojant ypatingus lankstus, fiksuojamus bet kurioje padėtyje.
„Speciali lankstų fiksavimo funkcija užtikrina ilgaamžiškumą ir kokybę, neleidžia lankstui sulūžti spaudžiant jį iš viršaus. Tai yra pagrindinis šio baldo išskirtinumas ne tik „Lauksvos“ baldų asortimente, tačiau ir visoje Lietuvos rinkoje“, – pristatomas baldo išskirtinumas.
Beje, NATA kaip naujas gaminys turi didžiulį pasisekimą. Skaičiuojant vienetais, rugsėjo 30 dieną NATA dizaino iš viso nuo jo pristatymo buvo parduota 59 vnt., šiais metais – 49 vnt. Pirmą kartą NATA dizainas buvo pristatytas 2019 m. spalį „Litexpo“ baldų parodoje. Tuo metu buvo pristatytas tik baldo prototipas ir po parodos iki gruodžio mėnesio dizainas nebuvo eksponuojamas „Lauksva“ baldų salonuose, tačiau jis pradėtas pirkti dar parodos metu, o pernai NATA pardavimai sudarė 7 proc. visų įmonės pardavimų.
„Labai džiaugiamės, nes visiškas pasisekimas rinkoje. Faktiškai nereikėjo jokio įdirbio. Pastatėme parodoj ir jau parodos metu pradėjo pirkti. To gaminio pardavimai vis dar auga“, – džiaugiasi gaminio sėkme įmonės rinkodaros vadovė Miglė Valaitytė ir priduria, kad NATA dizainas tapo vienu sėkmingiausių dizainų „Lauksvos“ istorijoje.
Pašnekovė mano, kad sėkmę lėmė kruopštus darbas su salonais, klientų atsiliepimų analizavimas.
„Sekame klientų atsiliepimus ir ne tik iš pirkėjų, bet lankytojų, labai sustiprinome duomenų analizę ir tas turėjo įtakos“, – tikina pašnekovė.
Žinoma, ji pripažįsta, kad karantinas gerokai apsunkina darbą, mat parduotuvės uždarytos, elektroninė prekyba baldų sektoriuje, anot M. Valaitytės, irgi sudėtinga. Tačiau šiųmetis atradimas – prekyba telefonu!
„Tai didžiulis atradimas. Ruošiasi pirkti arba ir perka telefonu. Net nesusimąstėme, bet tikrai keičiasi pirkėjų įpročiai – žiūri internete, siunčiame audinių pavyzdžius į namus, derinasi prie interjero, užuolaidų ar grindų ir perka telefonu“, – kalbėjo UAB „Lauksva“ rinkodaros vadovė.
Visgi nemažą dalį sudaro ir tie klientai, kurie gaminius nori apžiūrėti salonuose, tad nors užsakymai ir sudaryti, jie nepatvirtinti, todėl it išganymo įmonė laukia, kada galės atverti salonų duris. Du trečdalius apyvartos sudaro baldai viešosioms erdvėms ir darbas su užsienio rinka. Čia darbas nestoja, verda, bet visgi labiausiai įmonė laukia, kada baigsis karantino apribojimai.
„Nėra lengvas laikotarpis, gana sunku turėti optimistines vizijas, bet laukiame atidarymo, telkiame pajėgas, ruošiamės sezonui“, – kalbėjo M. Valaitytė.
Beje, minkštas miegamasis kampas NATA buvo teiktas ir rajone organizuotam konkursui „Sukurta Šakių krašte“, tačiau fortūna čia buvo palankesnė UAB „Lukšių tekstilė“.