
Šį E-rinkodara projektą vykdo Jurbarko, Šakių, Kauno rajonai ir Kauno miestas. Minėtosios savivaldybės patenka į Lietuvos turizmo plėtros 2014–2020m. programoje išskirtą prioritetinį „Nemuno žemupio“ turizmo plėtros regioną (kartu su Birštono, Kaišiadorių ir Prienų savivaldybėmis).
Kaip pasakojo Ž. Freigofas, tyrimai, kuriuos atliko Pasaulinė turizmo organizacija, rodo, kad 85 proc. turistų kelionės metu kaip informacijos šaltiniu naudojasi išmaniuoju telefonu. Įgyvendinant šį projektą bus siekiama sukurti virtualų gidą, kurį bus galima turėti tiesiog savo kišenėje.
„Pavyzdžiui, tu kažkur keliauji ir automobilyje įsijungi sukurtą programėlę. Važinėdamas po Lietuvą telefone matysi, kas yra aplinkui, programėlė rodys, kad už trijų kilometrų yra įdomus objektas, kurį vertėtų aplankyti. Ant jo spustelėjus programėlė pateiks apie 10 objekto nuotraukų ir aprašymą“, – pasakojo Ž. Freigofas.
Kadangi didžioji turistų traukos dalis yra Kauno rotušės aikštėje ir prie Kauno pilies, buvo nutarta Rotušės aikštėje pastatyti Šakių, Kauno, Jurbarko rajonų reklaminį interaktyvų stendą, kuriame būtų matyti, ką šiuose rajonuose galima aplankyti, kokios šventės artėja ir t. t. Visi projekte dalyvaujantys rajonai sumokės po tam tikrą pinigų sumą stendui įrengti.
Beje, kiekvienas rajonas pasirenka vieną šventę ir po dešimt objektų, kuriuos nori reprezentuoti. Šakių r. pasirinko Gelgaudiškio, Zyplių, Kidulių dvarus, Žemosios Panemunės piliakalnį, Sudargo piliakalnių kompleksą, Lekėčių, Kriūkų, Plokščių miestelius, Ilguvos dvarvietę, Zanavykų muziejų. Reprezentaciniu renginiu tapo festivalis „Beatričės vasaros“.
Apie šiuos turistinius objektus bus sukurtas aprašymas ir audio pasakojimai, įgarsinti lietuvių, anglų, rusų, vokiečių ir latvių kalbomis, taip pat 6–10 fotografijų. Rajono šventei bus sukurtas video įrašas, įgarsintas minėtomis kalbomis.
Kaip sakė Ž. Freigofas, svarbu, jog Lietuvoje, Latvijoje ir Vokietijoje bus regiono maršrutą pristatantys video klipai.
Projektu siekiama didinti kultūros ir gamtos paveldo objektų, esančių prioritetiniuose turizmo plėtros regionuose, lankomumą ir žinomumą e-rinkodaros priemonėmis. Iki kovo 14 d. vyksta pirmasis kvietimas dalyvauti projekte. Iki 2020 m. šiai priemonei yra numatyta skirti daugiau nei 20 mln. eurų, pirmam kvietimui – 5,5 mln. eurų. Numatyta, jog „Nemuno kelio“ projektui reikėtų daugiau nei 341 tūkst. eurų. Europos Sąjungos fondų lėšomis finansuojama 85 proc. lėšų, 15 proc. turėtų prisidėti savivaldybės. Keturi projekte dalyvaujantys partneriai gautą pinigų sumą dalinsis į keturias dalis.
Šešupės euroregiono turizmo informacijos centras (TIC) yra projekto partneris. TIC direktorė Eglė Plančiūnienė teigė, jog apie šį projektą žino seniai, jam ruošiasi, tad belieka laukti, kaip pasiseks.