
Jau kitą mėnesį Prancūzijoje, Pasaulio ralio kroso čempionate, vairuodamas naują Škoda Fabia R5, dalyvaus šakietis Nerijus Naujokaitis. Jis bus pirmasis lietuvis, dalyvausiantis tokio lygio varžybose pačių greičiausių automobilių – „Supercar“ klasėje.
Nuotr. Nerijaus Naujokaičio automobilį gamino patyrę Lietuvos ir Čekijos inžinieriai.
Lenktynininkas pasaulio ralio kroso čempionate susirungs su pasaulinio lygio sporto žvaigždėmis. Šią savaitę Čekijoje vykdomi automobilio testai ir treniruotės.
Viename iš interviu N. Naujokaitis pasakojo, kad Škoda Fabia R5 griaučius bando aprengti specialiai jo komandos užsakymu pagamintais agregatais ir detalėmis. Tad solidžią patirtį turinti Lietuvos ir Čekijos technikų komanda eksperimentavo, rizikavo ir gamino automobilį, kuris būtų geresnis nei dabartinių čempionato lyderių.
„Labai tikimės, kad mūsų skaičiavimai teisingi, kad tos detalės „nesipyks“ vienos su kitomis, – interviu Renaldui Gabartui atviravo N. Naujokaitis.
Naujienų portale 15min.lt publikuotame straipsnyje buvo rašoma, kad į ambicingą projektą įsivėlusio N. Naujokaičio komanda tikisi, jog jam konstruojama Škoda Fabia savo dinaminiais parametrais lenks absoliučią daugumą serijiniu būdu gaminamų superautomobilių. Įdomu tai, kad kol kas RX nėra nė vieno Škoda bolido.
„Be abejonės, mane veikia tie patys procesai, kurie bėgant metams koreguoja reakciją ar judesių tikslumą. Kita vertus, turiu tikrai daug patirties ir labai tikiuosi tuo kompensuoti praradimus, kuriuos galbūt patyriau per aštuonerių metų pertrauką. Pagaliau man 44-eri, o ne 88-eri metai, o ir lašiniai tose vietose, kuriomis vairuojamas lenktyninis automobilis, neužaugo“, – interviu R. Gabartui apie savo ambicijas kalbėjo šakietis lenktynininkas.
Kad nebus paprasta, jis tikina žinantis. Kovoti teks su gamyklinėmis komandomis, tad laukia ne vienas išbandymas. Tuo labiau, kad ir finansinės N. Naujokaičio galimybės gerokai mažesnės nei kitų komandų (pavyzdžiui, kai kurių komandų biudžetas siekia ir 3,5 mln. eurų).
„Draugo“ inf.