Praėjusiais metais bendrovėje dirbo 61 darbuotojas. Nors jų, kaip tikina įmonės vadovas, netrūko, tačiau atsižvelgdamas į darbo rinką bei rajono padėtį T. Povilaitis konstatuoja, kad kvalifikuotų darbininkų rasti sudėtinga. Kad būtų išlaikyti esami, įtakos turi algų dydis, nes esant mažam darbo užmokesčiui didėja darbuotojų kaita, o tai neigiamai atsiliepia ir paslaugų kokybei.
2015 m. bendrovė uždirbo 31,4 tūkst. pelno. Pajamos iš keleivių pervežimo, įskaitant kompensaciją už nuostolius, sudarė daugiau nei 918 tūkst. eurų. Lyginant su 2014 m., šios pajamos sumažėjo daugiau nei 40 tūkst. eurų.
Be keleivių pervežimo patvirtintais vietinio ir tolimojo susisiekimo maršrutais, autobusų parkas vykdo ir kitą įmonės įstatuose numatytą veiklą: veža keleivius užsakomaisiais ir specialiaisiais reisais, užsiima smulkių siuntų pervežimu, nuomoja patalpas, atlieka transporto priemonių remontą ir kt. Pajamos iš šios veiklos ataskaitiniais metais sudarė daugiau nei 83 tūkst. eurų (lyginant su ankstesniais metais sumažėjo 17 tūkst. eurų).
Dėl užsakomųjų ir specialiųjų reisų nemažai pastabų turėjo tarybos nariai. Visi vienbalsiai tvirtino, kad kiti vežėjai siūlo paslaugą už daug mažesnę kainą, todėl natūralu, kad „Šakių autobusų parko“ paslauga nėra tokia paklausi. Tuo labiau, kad per penkerius metus situacija iš esmės šiuo klausimu nekito (galima matyti straipsnio pabaigoje pateiktoje lentelėje).Todėl T. Povilaitį ragino labiau stebėti rinką ir priimti atitinkamus sprendimus.
„Jūs privalote stebėti ir žinoti, už kiek, tarkim, į Vilnių nuveža Jurbarkas, Vilkaviškis ar privatus vežėjas“, – sakė Bernardinas Petras Vainius.
T. Povilaitis replikavo: kad ir ką siūlytų kiti, jo vadovaujama įmonė galėtų tai padaryti pigiau. Visgi situacija byloja, kad daugelis paslaugą perka iš kitur.
„O kur vieša reklama ir informacija, kad jūs tai darote?“ – teiravosi B. P. Vainius.
Irena Haase siūlė teikti atskiroms organizacijoms, kultūros įstaigoms komercinius pasiūlymus ir taip pritraukti galimus paslaugos pirkėjus.
„Kartais kai kur reikia pralošt, kad galėtum išlošt“, – mintimis dalijosi Algimantas Damijonaitis.
Tarybos posėdžio metu Raminta Bastytė bendrovės direktoriaus teiravosi, ar šis nemąsto apie inovatyvius sprendimus – transporto valdymo ir kontrolės sistemos įdiegimą, kai lengvai kontroliuojamas bei apskaitomas kuras, transportas. T. Povilaitis sakė, kad šiems dalykams įmonėje skiriama daug dėmesio. Tačiau šis jo atsakymas susilaukė Tomo Skaizgirio replikos, ar ne dėl šios priežasties pasitaiko atvejų, kai žiemą tiesiog pakeliui baigiasi kuras. Be to, bendrovės vadovo teirautasi, kodėl daugelyje autobusų stotelių nurodomas tik „Šakių autobusų parko“ autobusų važiavimo laikas. T. Povilaitis sakė, kad tai mokama paslauga ir vežėjai su įmone turi sudaryti sutartis. Visgi rekomenduota informaciją apie tai pateikti, nes žmonėms dažnai nesvarbu, koks vežėjas, svarbu, kad būtų suteikta informacija apie visus pravažiuojančius autobusus. Jei to neįmanoma padaryti autobusų sustojimo vietose, rekomenduota informaciją iškabinti bent jau seniūnijose.
T. Povilaitis tikino, kad ateityje bendrovė stengsis išlikti konkurencinga, teikianti daugiau paslaugų ir patraukli keleiviams.