Mokytojas atvirai įvardijo dvi savo išėjimo priežastis. „Pirma – aš nebenoriu ir negaliu mokyti visų, kurie nenori mokytis. Antra – išėjau į pensiją. Šakiuose yra nemažai jaunų informacinių technologijų mokytojų, kuriems dar reikia ir vaikučius auginti, - atviravo J.Būdvytis. – Tačiau gimnazistams aš pasakiau, jog su visais, kurie norės mokytis, dar pabendrausim. Tuo susidomėjo po 12 – 13 pirmokų ir antrokų iš kiekvienos grupės. Jei nepersigalvos per vasarą, rugsėjo pradžioje informuosiu juos apie būsimus papildomo ugdymo užsiėmimus.“ Savo reiklumu visame rajone garsėjantis mokytojas atviravo, kad jam ne tas pats, kaip mokysis buvę jo mokiniai. Be to, jis ir pats supranta, kad iš karto negalima atitrūkti nuo mėgiamos veiklos – mokinių mokymo. „Ari, ari, ari ir po to nulis, bijau, kad stogas nepradėtų važiuoti, - juokėsi J.Būdvytis. – Vasarą gali dar sode pasikapstinėti, o rudenį ir žiemą ką veikti?“
Papildomas mokinių ugdymas
Pasak J.Būdvyčio, kaip alternatyvą savo pamokoms, jis gimnazistams gali pasiūlyti papildomą ugdymą. Maždaug prieš mėnesį Šakių „Žiburio“ gimnazijoje apie šį projektą buvo kalbėtasi. Čia įvyko pirmasis Kauno technologijos universiteto Jaunųjų kompiuterininkų mokyklos (KTU JKM) idėjų sklaidos seminaras „Besimokančiųjų informacinių technologijų (IT) ir informatikos bendruomenių kūrimas: pirmieji žingsniai“. Jame buvo aptartos Lietuvos moksleivių papildomo ugdymo tinklo (LieMPUT) neformalioje aplinkoje augimo galimybės, mokymosi turinys ir metodinės priemonės kaip mokyti, organizacinis tinklo plėtros modelis. Sparčiai keičiantis ir modernėjant šiuolaikinei besimokančiųjų bendruomenei ypač aktualu lankstus mokymo proceso organizavimas, atsižvelgiant į nuotolinio mokymo technologijas bei virtualias aplinkas. Lygiagrečiai mokytojas domėjosi ir „INFOBALT“ bei Lietuvos informatikos mokytojų asociacijos iniciatyva pradedamu projektu „Patrauklios technologijų inovacijos kuria ateitį (PATINKA)“, skirtu mokinių kūrybiniams įgūdžiams IT srityje lavinti. Lukšių Vinco Grybo gimnazijos informacinių technologijų ir fizikos mokytojas Antanas Burkšaitis kalbėjo apie tai, kaip sudominti ir į papildomo ugdymo užsiėmimus pritraukti kuo daugiau moksleivių. Seminare dalyvavo Nacionalinės distancinio mokymo asociacijos prezidentė, KTU JKM įkūrėja ir vadovė Danguolė Rutkauskienė. Ji teigė, kad šios mokyklos geros idėjos bei tradicijos plinta visoje Lietuvoje, o dalis JKM vykdomų veiklų gali būti sėkmingai adaptuotos kuriant Lietuvos moksleivių papildomo ugdymo tinklą.