Šis naujo dizaino barstytuvas po dešiniuoju priekiniu ratu turi specialų daviklį, kuris ne tik automatiškai reguliuoja barstyklės įsijungimą, bet ir perduoda visus kelio dangą charakterizuojančius duomenis į vairuotojo kabinoje esantį kompiuterį. Mūsų lietuviškos žiemos sąlygomis tokia įranga leidžia dirbti taupiau. Mat neslidžiose vietose barstyklė pati automatiškai išsijungs. Didelis patogumas šią techniką valdančiam vairuotojui ir tas, kad barstyklę jis gali valdyti ir rankiniu būdu, kur reikia, išjungus automatiką, paberti daugiau arba tik vieną kelio pusę.
Nauja technika turi ir daugiau privalumų. Vasarą gali tarnauti kaip paprastas sunkvežimis, žiemą ne tik barstyti, bet ir valyti kelius. Sniego valymo verstuvė yra taip išgaubta, kad lekiantis iš po jos sniegas netrukdytų vairuotojui matomumo. Kabinoje sumontuota navigacija, mašinos gale mirksinčios ledinės lemputės, kurios leis techniką iš tolo pastebėti net ir per didelį pustymą. A.Lazdauskas, iki šiol dirbęs su senu surūdijusiu sovietiniu MAZ‘u, kuris netrukus bus nurašytas, neslepia džiaugsmo, kad nuo šiol į rajono kelius išvažiuos su „lediniu“ barstytuvu.
A.Pauliukevičiaus teigimu, naujosios technikos privalumai bus įvertinti visai netrukus. Sinoptikų prognozės kelininkų nedžiugina – jau šią savaitę jie pranašauja didelį snygį ir pustymą, kurie neleis ilsėtis. „Blogiausia, kai krašto kelius, kurių pravažumą turime užtikrinti, tenka valyti ne po vieną, o po keletą kartų, - kalbėjo Šakių tarnybos vadovas. – Naktį nedirbame, nors būna prašymų ir iš policijos pareigūnų pabarstyti vieną ar kitą kelio atkarpą. Žmonės tai turėtų įsisąmoninti. Visoje Lietuvoje per naktį barstomi tik du keliai Via Baltica ir Vilnius – Kaunas. O dėl vieno vairuotojo, kuris dėl neatsargumo nuslydo nuo kelio, niekas nevarys visos technikos. Tai nelogiška. Į darbus kimbame 5 valandą ryto.“
Iš tiesų, kelininkų darbas snygio metu primena Sizifo darbą – tik spėja nuvalyti kelią, o po pusvalandžio ir vėl jis užneštas. Anot A.Pauliukevičiaus, labiausiai nuskriausti lieka kaimo žmonės, nes pagal planą kelininkai išvažiuoja ne į visus rajoninius kelius. Septyni barstytuvai kasdien išbarsto daugiau nei 30 tonų druskos. Tai kainuoja „velniškus pinigus“ - apie 18 tūkst. litų. Tad atsakymas aiškus, kodėl kelininkai nebarsto visų rajono kelių. Šakių kelių tarnybos vadovas atviravo, kad, nors ir viskas brangsta, pinigų įmonei daugiau neskiriama.Realybė tokia, kad lėšų nuo praėjusių metų šiandien liko tik tiek, kad užtektų keturiom dienom kelius pabarstyti. „Kai pernai „įsėdom į kaliošą“, tai tik gamtos dėka per šių metų tokį šiltą lapkritį ir nesnieguotą gruodį pajėgėm išlipti“, - tvirtino A.Pauliukevičius.
Ne tik kelio būklė, bet ir saugaus greičio nesilaikymas gali sukelti eismo įvykį. Pas mus taip jau įprasta, kad kalti visi kiti, bet ne aš pats. Nors tarp vairuotojų vyrauja nuomonė, kad viršyti greitį keliais kilometrais per valandą nėra nieko blogo ir neturi jokių neigiamų pasekmių, tačiau net ir leistinas greitis ne visada būna saugus. Kuomet vyrauja nepalankios oro sąlygos, bet koks greičio viršijimas, o kartais net ir leistinas greitis, gali stipriai padidinti eismo įvykių riziką. O tai ypač aktualu žiemos sezono metu.