Bene labiausiai dviračių entuziastus papiktino sugriežtinti transporto priemonių saugumo užtikrinimo reikalavimai. Tautos išrinktieji didesnį dėmesį skyrė dviračių techninei priežiūrai. Mat nuo šiol dviračio vairuotojui leidžiama važiuoti keliu tik tvarkingą stabdį ir garso signalą turinčiu dviračiu. Dviračio gale turi būti raudonas šviesos atšvaitas arba raudonas šviesos žibintas, iš abiejų šonų – oranžinės šviesos atšvaitai, pritvirtinti prie ratų. Važiuodamas važiuojamąja kelio dalimi dviračio vairuotojas privalo dėvėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba dviračio priekyje turi degti baltas šviesos žibintas, gale - raudonas. Važiuojant keliu tamsiuoju paros metu arba kai blogas matomumas, dviračio priekyje turi degti baltas šviesos žibintas, o gale – raudonas šviesos žibintas, dviračio vairuotojai privalo dėvėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais. Be to, nuo šiol dviračių vairuotojai ir keleiviai iki 18 metų važiuodami keliu, privalo dėvėti dviratininko šalmus. Vyresniems dviratininkams tik rekomenduojama būti užsidėjus ir užsisegus dviratininko šalmą.
Šakių rajono policijos komisariato Kelių policijos poskyrio vyresnysis specialistas Gintautas Vedegys naująsias įstatymo pataisas vertina teigiamai. Tai leis dar stipriau kontroliuoti dviratininkų saugumą rajono keliuose, nors ir taip jiems nuolat skiriamas prioritetas. „Visada prevenciškai rekomenduodavome užsisegti liemenę. Matome, Šakiuose jau seniai yra dviračių vairuotojų, dėvinčių liemenę. Dviratininkai yra sąmoningi, rūpinasi savo saugumu“, - kalbėjo G. Vedegys. Beje, pareigūno suteiktais duomenimis, už Kelių eismo taisyklių pažeidimus iki birželio 1 dienos nubausti 28 pėstieji, 15 mopedų vairuotojų, 46 dviratininkai. Pastarųjų transporto priemonių vairuotojai dažniausiai įkliuvo neblaivūs arba nedėvėjo saugos liemenės.