Nuotr. Į organizatorių Gyčio Matusevičiaus (kairėje) ir Tautvydo Sutkaus (dešinėje) klausimus atsakinėjo ir šiųmetinio Europos ralio kroso čempionato prizininkas Kasparas Navickas.
Trys draugai – liepalotiškiai Gytis Matusevičius, Tautvydas Sutkus ir šakietis Gytis Vizgirda – tiesiog ėmė ir sumąstė suorganizuoti renginį. Kaip tarė, taip padarė. Jauni ir entuziastingi, automobilių sportui neabejingi jaunuoliai pirmą kartą ėmėsi komandinės iniciatyvos ir sako pro šalį neprašovę. Išties, automobilių sporto mėgėjams šeštadienį J. Lingio parke buvo ką veikti, kur akis paganyti. Tik oras nelepino ir žiūrovų gausa nedžiugino. Nors, kaip sako G. Matusevičius, jie suskaičiavo apie 200 pravažiavusių, apsilankiusių ir vis sugrįžtančių žiūrovų. Tad, kaip pirmam kartui, visai neblogai.
Nors slalome iš anksto buvo užsiregistravę tik septyni dalyviai, renginio dieną jų skaičius išaugo iki 23. Ne tik iš Šakių, bet ir Jurbarko, Ukmergės, Tauragės bei kitų miestų atvykę sportininkai savo jėgas išbandė keturiose klasėse: SWD, RWD, „Lada“ ir „Laisva“.
SWD (priekiu varomais ratais) geriausiai sekėsi Gyčiui Greičiui, antras liko Giedrius Zubrickas, trečią vietą užėmė Tadas Brazaitis. Gausiausioje RWD (galu varomais) klasėje rungėsi net 10 dalyvių, tarp kurių nepralenkiamas buvo Ernestas Grabauskas, antras – Aidas Valuckas, trečią vietą laimėjo Saulius Šuopys. „Lada“ klasėje pirmasis vėl buvo Ernestas Grabauskas, antras liko Julius Urbaitis, trečias – RWD klasėje apdovanojimą jau pelnęs Saulius Šuopys. „Laisvoje“ klasėje nepralenkiamas vėl buvo S. Šuopys, antras – A. Valuckas, trečią vietą iškovojo Ramūnas Brazaitis. Tiesa, slalome neišvengta ir incidentų: kai Gytis Greičius trenkėsi į atraminius bortelius, buvo išmuštas automobilio ratas ir sportininkas tęsti varžybų daugiau negalėjo.
Renginio metu veikė paroda, kurioje buvo galima išvysti ir sportinius, varžybose dalyvaujančius, ir nestandartinius gatvės automobilius. Apdovanojimas įteiktas ir už gražiausią nestandartinį automobilį – jis atiteko Giedriui Mališkai (BMW E30), už gražiausią sportinį automobilį apdovanojimą pelnė Juozas Duoba, už greičiausiai įveiktą konfigūraciją (51.1 sek.) apdovanotas Ernestas Grabauskas.
Norintieji rungėsi rato keitimo, diržų segimo rungtyse. Ši rungtis buvo atliekama Lietuvos automobilių ralio čempionate važiuojančio ukmergiškio Pauliaus Nanartavičiaus sportiniame automobilyje BMW M3. Abiejose rungtyse nepralenkiamas buvo ukmergiškis sportininkas Benediktas Čirba.
Karjeros istorijomis dalijosi autokroso varžybose dalyvaujantis tauragiškis Darius Čekaitis, ralio lenktynėse važiuojantis ukmergiškis Paulius Nanartavičius, šakietis autokrosininkas Marius Vitkaitis, nepasididžiavo ir renginyje apie save pasakojo tauragiškis Kasparas Navickas, perrašęs Lietuvos ralio kroso istoriją – šiais metais tapo Europos ralio kroso čempionato prizininku – „Super 1600” klasės trečios vietos nugalėtoju. Dvidešimtmetis sportininkas šakiečiams pripažino, kad tai įspūdingiausios jo lenktynės ir didžiausias pasiekimas karjeroje, tiesa, pareikalavęs didelio atsidavimo bei jėgų. Atsakinėdamas į organizatorių klausimus Kasparas sakė, kad yra bandęs važiuoti ir kartingais, ir autokrosą, bet labiausiai prie širdies būtent ralio krosas.
Čempionas atskleidė, kad pirmasis automobilis, su kuriuo važiavo varžybose, buvo mamos „Mini Cooper“, o pirmasis lenktyninis automobilis „VW Golf III“.
„Visada turėjau tikslą. Tėtis važiavo ralio kroso čempionate, tai turėjau iš ko mokytis. Jis ir autoritetas, ir mano motyvacija“, – susirinkusiems prisipažino K. Navickas.