Šakių jaunimas visą savaitę Vokietijoje mokėsi kūrybiškumo be sienų

vokietija jaunimasLiepos 12-19 dienomis Vokietijoje, Brandenburgo žemėje, šakiečiai dalyvavo tarptautiniame jaunimo mainų projekte „Kūrybiškumas be sienų 4“. Visą savaitę jaunimas užsiėmė įvairiomis veiklomis, susijusiomis su meniniu ugdymu, ir turėjo galimybę susipažinti su Vokietijos kultūra.

Nuotr. Projekto dalyviai galėjo išbandyti savo jėgas įvairiose kūrybinėse dirbtuvėse, dalintis patirtimi ir smagiai praleisti laiką kartu.

Vokietijos partnerių ir savivaldybės biudžeto lėšomis finansuotas projektas „Kūrybiškumas be sienų 4“ vyko jau ketvirtus metus. Projektinis sumanymas skirtas Lietuvos ir Vokietijos jaunimui. Jame buvo numatytos veiklos grafiti technikos ir piešimo tobulinimui, įvairių šokių mokymuisi ir  choreografijos menui, video filmų kūrimui. Mokantis meninių subtilybių buvo perduodami  įgūdžiai ir meninė patirtis, padedantys pagrindus bet kuriai specialybei.

Ištikima šio projekto dalyvė šakietė Vismantė Vasaitytė jau ketvirtą kartą savo vasaros atostogas leidžia kūrybiškai. Kaip ir kiekvienais metais, tai buvo proga pasisemti naujos patirties dirbant skirtingose darbo grupėse. Šiais metais jų buvo trys: grafitis, marškinėlių gaminimas ir logotipo kūrimas bei hip hopo šokių mokymasis. „Laisvu laiku patys gaminome ženkliukus bei magnetukus, dekoravome medžiaginius maišelius, muzikavome, žaidėme stalo žaidimus, dažnai lankėmės prie Gollwizo ežero.“– savo įspūdžiais dalijosi mergina,– „Aplankėme Vokietijos sostinę, kur gidas supažindino su Berlyno sienos istorija, vaikščiojome Aleksandro aikšte. Įdomią ir žaismingą ekskursiją mums surengė slavų genties buities muziejuje, ten kartu virėme sriubą, ant laužo kepėme dešreles. Po pietų, pasiskirstę į komandas, žaidėme senovinius žaidimus.“

Projekte dalyvavo iš viso 12 jaunuolių iš Lietuvos, juos lydėjo vadovė ir vertėja. Tiek pat jaunimo buvo ir vokiečių grupėje. Dalyvauti galėjo visi norintys aktyvūs bei kūrybingi žmonės, galintys save realizuoti įvairiose kūrybinėse veiklose. Pasak V. Vasaitytės, dalyvavimas šiame projekte leidžia suprasti, jog jauno žmogaus galimybės labai didelės. „Tai puiki proga pagilinti užsienio kalbų žinias, surasti naujų draugų, bendraminčių, smagiai ir svarbiausia turiningai praleisti atostogų savaitę.“– pasakojo moksleivė.

Kad projektas vyktų sklandžiai, rūpinosi Šakių rajono savivaldybė ir jaunimo reikalų koordinatorė Danutė Jurgutienė. Jų dėka jaunuoliai iš Šakių prasmingai praleido savaitę Vokietijoje ir  parsivežė ne tik naujų įgūdžių, bet ir daug įspūdžių. Projektu siekiama skatinti pilietiškumą ir kūrybiškumą. Tai geriausias būdas atstovauti savam kraštui, regioniniam savitumui. „Kūrybiškumas be sienų“ stiprina savivaldą, savarankiškumą ir įsipareigojimą Europos ateičiai.

„Draugo“ inf.

Prenumeruok laikraščio el. versiją!

Orai Šakiuose

Ar pakanka sporto infrastruktūros rajone?

klausimelis 04 19Arūnė iš Griškabūdžio:

Ne. Griškabūdyje nieko nėra. Mokyklos stadionui reikėtų labai didelio remonto. Ten yra krepšinio aikštelė, bet aš krepšinio nežaidžiu. Atvykdavau pasportuoti į Šakius. Lankiausi baseine ir treniruoklių salėje. Šakiuose reikėtų daugiau dviračių takų, nes nelabai yra kur važiuoti.

klausimelis 04 19 2

Milda iš Šakių:

Nepakanka. G alėtų būti daugiau. Labai trūksta dviračių takų. Daug metų laukiam dviračių tako Šakiai–Lukšiai. Girdėjau apie Šakių „Varpo“ mokyklos stadiono rekonstrukciją. Tikrai reikalingas ir futbolo aikštynas, ir lengvosios atletikos treniruotės, nes kuo daugiau sportuosim, tuo bus geriau.

BlueYellow-baneris

TKV sakiai350
sms
Mes vertiname jūsų privatumą
Mes naudojame slapukus. Kai kurie iš jų yra būtini svetainės veikimui, o kiti padeda mums tobulinti šią svetainę ir jūsų naršymo patirtį (stebėjimo slapukai). Galite patys nuspręsti, ar norite leisti slapukus, ar ne. Atkreipkite dėmesį, kad juos atmetę negalėsite naudotis visomis svetainės funkcijomis.