Biologijos mokytoja V.Akulienė pasakojo, kad konkursui pateiktoje pamokoje buvo akcentuojamos trys globalios problemos – šiltamio efektas, aplinkos tarša ir rūgštus lietus bei nurodyti galimi jų sprendimo būdai. Būtent ši pamoka ir buvo varpiečių galimybė atsidurti tarp šešių klasių – nugalėtojų iš Radviliškio, Prienų, Birštono, Kėdainių bei Vilniaus.
Visos atrinktos klasės laimėjo 30 proc. nuolaidą aktyviosios klasės įrengimui savo mokykloje. Parodos metu burtų keliu buvo išaiškintas ir pagrindinio prizo – 50 proc. nuolaidos - laimėtojas. Paaiškėjo, jog sėkmė ir šįkart nusišypsojo „Varpo“ pagrindinei mokyklai. Jos direktorius Vitas Daniliauskas tvirtino, nesitikėjęs laimėti pagrindinio prizo, tačiau su džiaugsmu informavo, kad interaktyvi gamtos klasė, prie kurios įrengimo likusius 50 proc., t.y. maždaug 12,5 tūkst. litų turės prisidėti pati mokykla, bus įrengta anksčiau nei įsipareigota – iki rugsėjo 1 - osios. Aktyviosios klasės sprendimą sudaro: skaitmeninė mokymo lenta, apklausos pulteliai, mokytojo planšetė, nemokami leidyklos „Šviesa“ aktyviųjų pamokų komplektai, nemokami technologiniai ir metodiniai mokymai mokytojams, prieiga prie aktyvaus turinio dalijimosi platformos su kitais mokytojais bei galimybė naudotis skaitmenine mokytojo darbo aplinka „e.Šviesa“. Be to, dar viena tokia pat klasė V.Daniliausko iniciatyva bus įrengta ir matematikams. Mokymuose, kaip dirbti su interaktyvia klase, kartu su V.Akuliene dalyvaus matematikos mokytoja Rita Grybienė.
Gruodžio 19 dieną Šakių „Varpo“ pagrindinėje mokykloje lankėsi įmonės „Alma littera sprendimai“ švietimo sistemos koordinatorė Jurgita Skominienė. Jos vizito metu buvo pasirašyta sutartis dėl Aktyviosios klasės įrengimo Šakių „Varpo“ pagrindinėje mokykloje sąlygų. Pasak J.Skominienės, tai jau trečiasis leidyklos „Šviesa“ projekto „Aktyviosios klasės sprendimas“, kuris tęsis iki 2015 metų, etapas. Pagrindinis aktyviosios pamokos tikslas – rasti medžiagą mokiniams sudominti, turimai patirčiai, naujai medžiagai išsiaiškinti, žinioms bei gebėjimams įtvirtinti, pritaikyti, vertinti ar įsivertinti. Pasiteiravus, ar tokios aktyvios klasės yra ateities mokykla, išgirdome J.Skominienės atsakymą, kad tai yra dabarties mokykla.
Naudojant skaitmeninį mokymo turinį aktyviosiose pamokose mokytojui ne tik lengviau pasiekti užsibrėžtų tikslų ir uždavinių, bet ir paprasčiau dirbti - stiprinama mokinių motyvacija (skatinamas smalsumas, mokiniai lengviau susitelkia darbui, greičiau susidomi ir kt.); lengviau gaunama grįžtamoji informacija (naudingos tam skirtos užduotys, sužadinimai, apibendrinimai, aktyviojo balsavimo sistema ir kt.); mokiniai aktyvesni (susidomėję atlieka užduotis, sukaupia dėmesį ir kt.); greičiau ir lengviau išsiaiškinama nagrinėjama medžiaga (nauja informacija siejama su senesne, lengviau suprantama, įsimenama ir kt.); patogu mokyti ir mokytis (lengva naudotis pateiktimis ir scenarijumi), per pamoką gaunama daugiau ir įvairesnės informacijos, taip formuojamas patrauklesnis pedagogo specialybės įvaizdis.