UAB „Baltic Petroleum” degalinė, kaip ir visas tinklas, ir toliau siūlys savo klientams konkurencingas degalų kainas, kurios bus kuo palankesnės vartotojui tiek didžiuosiuose Lietuvos miestuose, tiek mažesniuose miesteliuose. Bendrovės klientų degalinese laukia platus prekių ir paslaugų asortimentas. Klientai, užsukę į bet kurią degalinę, gali įsipilti degalų, įsigyti vietoje gaminamo greito maisto, atsigerti šviežiai maltų pupelių kavos, gaiviųjų gėrimų, pasinaudoti plovyklos paslaugomis. Organizuojamos įvairios akcijos, pasiūlymai dalyvauti „Baltic Petroleum” lojalumo programose. Daugumoje degalinių yra savitarnos kasos, kuriose galima atsiskaityti tiek grynaisiais, tiek ir „Baltic Petroleum” partnerių ar bankinėmis mokėjimo kortelėmis, net neužsukant į degalinės vidų. Tai dažniausiai aktualu skubantiems vairuotojams, sustojusiems užsipilti tik degalų. Pasak generalinio direktoriaus, įmonė ir toliau aktyviai vysto savo veiklą ir plečia degalinių tinklą visoje Lietuvoje. Iki šių metų birželio mėnesio savo degalinių tinklą papildys 18 naujų degalinių Šakiuose, Vilniuje, Kaune, Radviliškyje, Šilalėje, Palangoje, Trakuose, Kėdainiuose, Lazdijuose, Raseiniuose ir kituose miestuose“,- teigė generalinis direktorius Arūnas Martikonis.
Kaip ir kituose miestuose, taip ir Šakiuose, degalinių struktūra bei darbuotojų skaičius išliko toks pat. Apie darbuotojų atlyginimų pasikeitimą įmonės viduje bei kitus subtilius klausimus vadovai kalbėti atsisako, nes tai yra konfidenciali informacija. Kadangi bendrovei labai svarbi klientų nuomonė, UAB „Baltic Petroleum“ tobulina klientų aptarnavimo kokybę, nuolat investuodama į darbuotojų apmokymus ir į savo teikiamų paslaugų kokybę.
„Draugo“ inf.