Nuo šių metų lapkričio pabaigos visų renovuojamų daugiabučių savininkai, kuriems yra savivaldybės suteikta teisė į būsto šildymo kompensaciją, gali kreiptis dėl paramos suteikimo daugiabučio namo atnaujinimo kredito ir palūkanų apmokėjimui.
Asmenys, norintys gauti paramą, turi iškart po kredito sutarties pasirašymo kreiptis į savivaldybės seniūniją, kurios teritorijoje yra deklaravęs savo gyvenamąją vietą.
Prieš pateikiant prašymą seniūnijoje pirmą kartą, reikėtų kreiptis į namo valdytoją (bendrijos (valdybos) pirmininką, jungtinės veiklos sutarties pagrindu įgaliotą atstovą arba daugiabutį namą administruojančios įmonės atstovą) ir paprašyti išduoti raštą, patvirtinantį, jog paramos gavėjas dalyvauja būsto atnaujinimo programoje.
Gavusi prašymą ir visus reikalingus dokumentus, savivaldybės administracija juos įvertina ir per 10 darbo dienų paramos gavėjui išduoda pažymą dėl teisės į kredito ir palūkanų apmokėjimą (toliau –Pažyma). Pažymą, kurią išdavė savivaldybė, paramos gavėjas pateikia namo valdytojui. Namo valdytojas šią Pažymą pateikia kredito sutartį administruojančiam banko vadybininkui, šis pateikia raštą, kuriame nurodoma, kokio dydžio kreditas ir palūkanos priskaičiuoti paramos gavėjui per tą laikotarpį, kurį galioja savivaldybės išduota Pažyma. Savivaldybė per 10 darbo dienų patikrina pateiktą informaciją ir perveda mokėtiną kredito ir palūkanų sumą į namo valdytojo nurodytą sąskaitą banke.
„Draugo“ inf.