Pedagogės idėja realizuojama tarptautiniame projekte

Lukšių Vinco Grybo gimnazijos ikimokyklinio ugdymo skyrius „Ąžuoliukas“ – pirmoji rajone ikimokyklinio ugdymo įstaiga, prisidėjusi prie tautiškumo ugdymą skatinančio tarptautinio projekto „eTwinning“. Antrus metus jame dalyvaujantiems darželinukams projektas atvėrė duris į pasaulį, o ugdymo procesas tapo įdomesnis.  
 
Lukšių vaikų darželio „Ąžuoliukas“ ikimokyklinio ugdymo pedagogė Inga Sorakienė, susidomėjusi tarptautiniu projektu „eTwinning“, paragino įstaigos bendruomenę aktyviau dalyvauti projektinėje veikloje. Pradžioje, prieš dvejus metus, darželio bendruomenė veikė kaip projekto partnerė. Darželinukai dalyvavo „eTwinning“ projekte „Christmas cards“ (iš įvairių šalių gavo kalėdinius sveikinimus, patys gamino ir siuntė kalėdinius atvirukus kitų šalių vaikams) bei projekte „Math on Scene“, kurio metu vaikai buvo supažindinti su netradiciniu matematikos mokymosi būdu.

Vasarą vykusiame tarptautinio projekto „eTwinning“ seminare dalyvavusi I. Sorakienė pasiūlė idėją apie vaikų tautiškumo ugdymą per etnokultūrą. Pedagogės pasiūlymas sulaukė pritarimo ir buvo užregistruotas naujas projektas „Pasaulio lietuvis“, kurį koordinuoja idėjos autorė kartu su Norvegijos lituanistinės mokyklos mokytoja.

Projektas „Pasaulio lietuvis” skirtas būtent ugdyti vaikų tautinę savimonę per mūsų etnokultūrą. Jo metu vaikai susipažins su mūsų kultūriniu paveldu. Prie projekte dalyvaujančio Lukšių Vinco Grybo gimnazijos ikimokyklinio ugdymo skyriaus „Ąžuoliukas“ prisijungė Utenos lopšelis-darželis „Šaltinėlis“, Jurbarko mokykla „Ąžuoliukas“, Telšių lopšelis-darželis „Mastis“, Norvegijos lituanistinė mokykla „Žemyna“.

Siekiama kuo daugiau įtraukti naujų pedagogų į „eTwinning“ projektus, o jau dirbantiems su jais suteikti galimybę susipažinti su naujais būsimų projektų partneriais.

„Organizuojant šiuos projektus ugdomoji veikla tampa daug įdomesnė ir įvairesnė: elementarios veiklos vaikams pateikiamos kitaip nei įprasta. Darželinukai į tokius užsiėmimus įsiraukia labai lengvai. Pedagogui tai ne tik ugdomosios veiklos paįvairinimas, bet ir puiki galimybė tobulėti“, – kalbėjo projektų nauda įsitikinusi I. Sorakienė.
 
„Draugo“ inf.

Prenumeruok laikraščio el. versiją!

Orai Šakiuose

Kas lemia žemą rajono poziciją švietimo srityje?

klausimelis 05 21Edvinas iš Šakių:

Manau, mokiniai yra per mažai motyvuoti mokytis. Aš, pavyzdžiui, baigiau aštuonias klases, buvo kitokie laikai, bet siekiau, stengiausi mokytis. Ir toliau mokiausi, baigiau technikumą. Sūnus baigė universitetą, anūkai dar maži. Kaimo vaikai mokosi ne prasčiau. Netgi labiau pasiekia aukštų pasiekimų. 

klausimelis 05 21 2

Ričardas iš Bliuviškių:

Manau, ir tėvai turėtų labiau rūpintis vaikų mokslais. Bet yra ir pačių mokinių be motyvacijos. Mačiau – stovi prie Darbo biržos du mokiniai, o ne pamokose. Savo laiku siekiau mokytis, nebuvo jokia kančia eiti į mokyklą. Baigiau devynias klases, vėliau įsidarbinau. Girdėjau – Griškabūdyje mokytojų trūksta. Netiesa, kad kaimo vaikai prasčiau mokosi, mūsų kaime vienoje šeimynoje augantys vaikai labai aukštų rezultatų yra pasiekę.


BlueYellow-baneris
 
sms
tu esi 350px
Mes vertiname jūsų privatumą
Mes naudojame slapukus. Kai kurie iš jų yra būtini svetainės veikimui, o kiti padeda mums tobulinti šią svetainę ir jūsų naršymo patirtį (stebėjimo slapukai). Galite patys nuspręsti, ar norite leisti slapukus, ar ne. Atkreipkite dėmesį, kad juos atmetę negalėsite naudotis visomis svetainės funkcijomis.